Pradžia > Naujienos > Teisės fakulteto dėstytojų DI dvyniai – tarp „OpenAI Academy“ gerosios praktikos pavyzdžių

Teisės fakulteto dėstytojų DI dvyniai – tarp „OpenAI Academy“ gerosios praktikos pavyzdžių

 

Sulaukę tarptautinio dėmesio ir pripažinimo Lietuvoje, Vilniaus universiteto (VU) Teisės fakulteto dėstytojų kurti dirbtinio intelekto (DI) žinių dvyniai tapo pasauliniu pavyzdžiu OpenAI pasauliniame DI fakulteto projekte (angl. The Global Faculty AI Project), kur patalpintame vaizdo įraše vyr. lekt. dr., LL.M Paulius Jurčys dalinasi gerąja dėstymo praktika įtraukiant DI įrankius.

Šiame OpenAI kurtame projekte pateikiami sėkmingi DI pritaikymo pavyzdžiai dėstymo ir studijų procese. Įvairių mokslo sričių dėstytojai vaizdo įrašuose dalinasi patirtimi, kaip mokymo metu jie pritaiko DI galimybes.

Teisės fakulteto dėstytojo vyr. lekt. dr., LL.M P. Jurčio vaizdo įraše pristatoma apžvalga ir išvados iš Duomenų apsaugos teisės kurso, kurį jis, kartu su dokt. Goda Strikaite-Latušinskaja inovatyviai pertvarkė 2024 m. pavasarį. Kurso metu studentai galėjo naudotis DI įrankiais, tam tarpe ir dėstytojų DI dvyniais („Paulius AI“ ir „Goda AI“). Jis apibūdina, kaip DI integravimas lėmė kurso struktūros, studentų vertinimo ir egzamino formato pakeitimus ir pertvarkymą. Dėstytojas aptaria ir studentų atsiliepimus apie DI įrankius prieš kursą, jo eigoje ir pasibaigus jam.

„Teisinio išsilavinimo ateitis nėra susijusi su profesorių pakeitimu dirbtiniu intelektu – ji susijusi su žmogaus mokymo papildymu ir studentų paruošimu pasauliui, kuriame dirbtinis intelektas yra kasdienio profesinio gyvenimo dalis“, – įsitikinęs vyr. lekt. dr., LL.M P. Jurčys.